Wczytuję dane...
Realizacja zamówienia: 48
Koszt wysyłki od: 3.01 EUR
Producent: CD
CD
Zobacz w innym wieku

CD Wasserlilie Deo Zerstauber 75 ml - Odświeżający dezodorant CD w atomizerze, zawierający naturalny wyciąg z lilii wodnej zapewnia niezawodną ochronę przed nieprzyjemnym zapachem i długotrwałe uczucie świeżości przez całą dobę.

  • Przebadany dermatologicznie
  • Odpowiedni dla skóry wrażliwej
  • Nie pozostawia białych śladów
  • Nie zawiera soli aluminium

*Alkohol daje efekt schłodzenia. Powoduje szybsze wchłanianie się produktu i niweluje na skórze uczucie oleistości lub natłuszczenia. Antybakteryjna, odświeżająca substancja aktywna często stosowana w dezodorantach. (Ma również działanie konserwujące.)

Produkty CD wolne od kontrowersyjnych składników, takich jak barwniki, parabeny, oleje mineralne czy silikony. Etykiety na froncie produktów CD znak  0%, rodzaj stempla potwierdzającego naturalny skład wyrobów. CD jest jedną z najbardziej znanych marek kosmetycznych w Niemczech, świadomość tego brandu wynosi 75 proc.  CD to marka z wyższej półki cenowej, unikatowy koncept kosmetyczny. Gdy większość firm skupia się na wymienianiu naturalnych składników, którymi wzbogaciła swoje kosmetyki, CD kładzie nacisk na informowanie, czego w składzie  wyrobów konsument nie znajdzie.

Zalecenia wiekowe:

  • Dla niej: 

    tak

Alergeny

  • bez sztucznych barwników: 

    tak

  • bez silikonu: 

    tak

  • bez aluminium: 

    tak

  • bez olejów mineralnych: 

    tak

  • Alcohol Denat., Aqua, Triethyl Citrate, Parfum, Glycerin, Nymphaea Alba Flower Extract, Citric Acid, Phenoxyethanol, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Eugenol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol, Coumarin

  • Wegańskie: 

    tak

Polecamy
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...





napisz do nas
biuro@marjadin.pl

Zadzwoń do nas
+48 789129967

Kontakt telefoniczny
możliwy jest w godzinach
pon. - pt: 09.00 - 16:00

kontakt
...(tutaj pojawi się kilka wierszy kodu dostosowanego do Twoich potrzeb)